#خواب_2

خواب دومم از بی تی اس رو روزی دیدم ک طراحی بی تی 21 رو دیده بودم...

اونجایی ک هوبی گفت اسب چجوری بکشم و کوک گفت برو تو ایینه نگا کن بکش:/ همین تیکه تو خوابم بود اما این دفعه وقتی هوبی پرسید اسب چجوری بجای کوک من گفتم اسب بلد نیستم ولی ی عکسی دارم یچیزی شبیه اسبه. جیهوپم گفت نشونم بده. منم گوشیمو(حالا مثلا اونجام ی گوشی ابرومندانه داشتم:/) برداشتم رفتم رو سلفیش. گوشی رو گرفتم جلو هوبی گفتم قشنگ نگا کن اونجا ی خره(😐🔪)بعد جیهوپم چیز خنکیِ خاصی تو نگاهش بود😭💔منم برا اینک خیلی ضایع نشم همونطور ک دوربین رو هوبی بود گفتم اوا اونجا ک ی فرشتس و در همین حین دوربینو گرفتم جلو خودم گفتم خری ک میگفتم اینه(🙂🤦‍♀️)بعد همهههه ب من خندیدن:/

نمیدونم چرا تو خوابام زبون درمیارم...من درواقع خیلی بچه ی خجالتییم🥺

و اینم بگم ک دفعه ی دوم اصلا جینو ندیدم تو خوابم😂🍃🍃

  • shina .em

اوخودا چه کویوت بید *^*

خیلی😂🍃🍃
سه شنبه ۱۱ شهریور ۹۹ , ۱۹:۲۵ 𝓒𝓪𝓵𝓲𝓬𝓸‵ 猫

اوخییییی:")

خوابای منو ببینی... استغفرالله ربی اتوب الیه:///

یبار دیدم جیمین هرهر میخندید بهم://

نمد سرچی ولی همینطور زده بود زیر خنده://

😂منم خواب این مدلی میخوامم

هعییی

تو چ خابای کیوتی میبینی :/

از خابای من انحراف میباره :|||||||||||

با هلیا بیاین سه نقطه ی کیوتشو ب من نشون بدین😐🔪
😂😂

:///////

در مقایسه با خابای خودم فرمودم کیوته :/

اهااا😂اون ک البته من مشخصا خیلی پااک و کیوتم☺

بر منکرش لعنت :/

😂

عجب خواب باحالیییییییییییییی

خدایا ازین خواباهم به من بده

نخواه عزیزم چون اصلا جینو نمیبینییی☺🔪😂

جین که هرشب تو خوابه منه فقط مشکل اینه همیشه ضایم میکنه 

راسی خوبی؟

حسودیم شددددد😐🔥
اره بد نیستم پری😢

نه بابا حسودیت نشه 

یه بار خواب دیدم جین اومده با موتور منو برسونه مدرسه بعد منم خیلی خوشحالو ذوق زده میدونی جالبیش چی بود

اینکه اون با موتور رفت پشت سرش من میدوییدم

چیشده شینایی ؟ناراحت نباااااش

باوشه ایشالا خودم بهترشو میبینم😂🔥
😂😂😂
هعیی بوی گند مدرسه می آید اخر:/

افرین افرین

نگوووووووووووووووو نهههههههه نمیخوااااااااااااااام 

*^*
اره بابا اصلا ارزش اشاره کردنم نداشت😂

هعی شینا بیا باهم گریه کنیممممممممممممم 

تازه باز تو خوبی دوستاتو داری

من بدبخت که اصا نمیدونم کی به کیه چه کنمممممممم

😂اره شاید
بیا عر میزنم همراهت😭😭

ایموجی نداااااااااااارم 

هقققق هققققققققققققق

الان مثلا دارم گریه میکنم

😂اکی پاس شدی این مرحله رو ب امید قبولی در دگر درس ها

خخخخخخخ

شینا گوگل من برم فیلاااااااااااا

باشه فعلا:)

گوگل چیهههههههههه

گوگول ساری گل

😂
اشکال نداره:)

خوب من اطلاع داشتم از این خواب😐

چقد داری دوست پیدا میکنی😐آهههه حسودیم شد تازه بابا گفته بود تو رو خیلی دوست داره😐من برم در افق خداحافظ

تو تا گوشه پوزه های زندگی منم میدونی خو☺
موچی تو دو روز نت نداشتی حالا اومدی دستاوردهای منو میبینی حسودیت میشه😂 باور کنی یا نکنی من درونگراترم😎

شینایی میتونی یه پستی خصوصی بزنی ؟

بلد نیستم🙂

اشکال نداره هر چن وقت میام واتی بحرفیم

باشه:)

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

خوبییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

سایتتو گم کردههههههههههههه بودمممممممممممممم

سلام پرییی*^*
خوبم تو چطوری؟
😂
سرکلاسم:/

عالیم یکمم بدم

اع الهی منم همزمان هم تو کلاسم همم تو سایت

اوهوم
😂
يكشنبه ۶ مهر ۹۹ , ۲۱:۰۸ ⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃

یعنی خواب خوبی بود؟

فک کنم ن🙂💔

هااای شینسل

سلااااام*^*
خوبی؟

یهس^^

تو چطوری؟

بد نیستم...دارم نقاشی میکشمممم😫💔امروز عصر خابیدم الان سرم درد گرفته😐تاحالا سردرد نمیگرفتم😫خیلی بدههه

عاخی*-*کشیدی ببینمش؟

عه چرا😐برو دوش بگیر شاید بهتر شی

کشیدم...🙂💔اصلا خوب نشد ولی همونو فرستادم ب خانم😒
نمیدونم الان بهترم💃

دنبال شدی

ممنون^^
هو آر یو؟😅

سلام سلام D:

خوبی؟

چ خبرا؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

A girl's inner whisper

فکرایی دارم هرکدوم میتونن ی چرخدنده بشن برای ب حرکت در اوردن چرخ گردون

Designed By Erfan Powered by Bayan