تغییرا خوبن یا بد

چندروزی هست ک ی فکرای مزخرفی میان تو ذهنم...مثلا الان این فکر اومد ک ایا واقعا تغییرایی ک کردم خوبن؟

حس میکنم از منِ چندسال پیش خیلی دور شدم...میدونم نباید خودمو محدود کنم ب یچی ولی واقعا این همه تغییر لازمه؟ من خودمو تغییر دادم ک بتونم با خانوادم بیشتر خوش بگذرونم اما الان اگ ازم بپرسن تغییرایی ک کردی رو دوست داری یا ن واقعا نمیدونم چی بگم...باید دوست داشته باشم؟یا بهتره ک ن؟ خب درستش اینه ک من برای درست کردن گندای قبلیم تغییر کردم تا با خانوادم خوش بگذرونم:)

تغییرا لازمن ولی... ولی شاید تغییرا زندگیمونم خراب کنن...مثلا اگ من اونموقع ب ی ادم خشک تغییر نکرده بودم الان شاید دیگ مشکلای الانمو نداشتم(یسری مشکلای دیگ داشتم درواقع:/)هعیی...شاید اول بار نباید عوض میشدم ک بعدش دوباره بخوام خودمو تغییر بدم تا درستش کنم...نمیدونم شاید اگ ذات اولیمونو تغییر دادیم این تصمیما تو زندگیمون پیدا میشن...اصلا شاید همین تصمیم اشتباه باعث جریان زندگیم شده...مثلا من الان دارم واقعا ب اینا فکر میکنم و درک بقیه برام راحتتر میشه خب احتمالا این همون زندگیه:)

الان یاد تو انیمه ها و فیلما افتادم ک میگ من خیلی فرق کردم خود قبلیمو نمیشناسم یا من ی ادم دیگ شدم😐من همیشه اینا رو مسخره میکردم پیش خودم😑میگفتم اه ن بابا فک کنم ی رویداد ک از چشم گینس دوره رو کشف کردم همین الان:/ هیچوقت فکرشو نمیکردم اینقد نزدیک کشف بکنم😑🍃🍃

همم نمیدونم شما بگین نظرتونو...تغییرا خوبن یا ن؟؟

پ.ن: حالا ک درموردش نوشتم دیگ یادم نمیره:/ ی جواب میخوام😬

پ.ن: "هرچی رو ک مسخره کنین از رگ گردن ب شما نزدیکتر میشه" اصلاح پست قبلی😂✌

  • shina .em

نمیدانم.....

من نیز...

عا...

اینکه بخوای برای محبوبیت بین بقیه ... یا یه چیزی تو همین مایه ها ... خودتو تغییر  بدی بده (:

اره*-*
نیدونم کاری ک من کردم همین بود یا یچیز دیگ🤔

تو برای من خوبی:)
اما یه سری چیزها هستن که نیاز به تغییر دارن چه توی وجود تو چه توی وجود من همین الانش..
از نظرم همه به تغییر نیاز دارن..
اما الان نگاه کن به خودت و ببین چه تغییراتی باز نیاز داری
اونوقت اونا رو تغییر بده^^

😍
اوهوم درسته...شاید نتونم الان کاملا قبولش کنم چون کلی مخالفش میاد تو ذهنم ولی منطقیش همینه😉
دوشنبه ۱۰ شهریور ۹۹ , ۰۸:۵۴ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

اوم

ن خیلی خوبن

ن خیلی بد

بعضی وقتام

هم خیلی خوبن

هم خیلی بد

:)

بستگی داره از چ دیدگاهی بهشون نگاه میکنی

درسته...الان تو ذهنم میخوام خودمو امیدوار کنم میگم ک من درواقع تا الان دوبار زندگی کردم چون دو شخصیت تقریبا متفاوت داشتم...یجورایی خوبه مثلا افراد بیشتری رو میفهمم و کلا اینا😊

به شخصه آدمی ام که با تغییر به طرز ناجوری مخالفم و دلایلی خودمم دارم((=

ولی حقیقت اینه که تغییرات اجتناب ناپذیرن. 

تو نمیتونی زنده بمونی و تغییر نکنی... چون آدمایی که کنارتن، مهم نیست چقدر شبیهت باشن یا چقدر باهاشون احساس صمیمیت و نزدیکی کنی. به هرحال روت تاثیر های خوب یا بد میذارن و این باعث تغییرت میشه...

ولی چیزی که باید از خودت بپرسی اینه که از اینی که الام هستی خوشت میاد؟

و فک میکنی کدوم قسمت های توی الان خوب و درست نیست؟...

و بعدش سعی کنی اصلاحش کنی((=

اومم خب فک کنم الانمو دوست دارم🤔منظورم اینه ک شاید الانمو بیشتر از قبلا دوست دارم😊
اره راست میگی اصلاح کردن هیچوقت اشتباه نبوده...ولی میترسم اشتباهی اصلاح کنم😐فک کنم قبلش باید از بقیه مشورت بگیرم پس😁

سلام سلام شینا گوگول خوبی؟

سلام پریسا جون*^*اره خوبم تو چطوری؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

A girl's inner whisper

فکرایی دارم هرکدوم میتونن ی چرخدنده بشن برای ب حرکت در اوردن چرخ گردون

Designed By Erfan Powered by Bayan