#خواب_1

سلام:)

اولین خوابم از بی تی اس رو تا یادم نرفته بنویسم...

با دوستام رفته بودیم یچیزی تو مایه های فنساین بعد اعضا هم کاسپلی پوشیده بودن:/ بعد من ب ترتیب رفتم از همشون ساین گرفتم و کلی منتظر بودم برسم ب جین ولی وقتی رسیدم ب جین، محلم نداد😭 امضا هم نداد:""""""") ب نفر بعدیم گفت ک بیاد منم مجبور شدم برم کنار... بعد از جین، کوک بود...منم اعصابم خرد بود رفتم ب کوک گفتم خیلی زشت شدی😐🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️اونم خیلی تعجب کرد و یکم صبر کرد شاید معذرت خواهی کنم، منم اعصابم خعلی خراب بود هیچی نگفتم کوکم روشو کرد اونور و دیگ محلم نداد:||||| و من امضای دوتاشونو نگرفته بودم...جای حرص اورش اینه ک جین با دوستام خیلی گرم گرفته بود😭💔

خدایی من خیلی ادم بدشانسیم تو خوابامم شانس نمیارم:/

اولین خوابی ک از بی تی اس دیدم ب این زیباییه😭

پ.ن: عکسه کیوت نیست؟*^*

  • shina .em

لهنتی بهت حق میدم😐😭💔💔

 

درک میکنمT-T

 

عکسم گوگولیه*-------*

ممنون از همدردی😢💕
ارههه خیلی کیوته بنظر خودم😍

الهیییی😂😂😂💔💔

وفتی ب دوستم گفتم اومده تو خوابم همچین گندی زده ب فانتزیام فقط میخندید عادیه بنظرتون؟😐😂

توهم باید بری تو خوابش تلافی کنی😐😁😁

اووه فکر بدی هم نیست😂

 ممنون از این همه محبت فراوان به من :/همه جا هم از من بد میگی:/
خداوکیلی از دشمنت اینقد بد من نمیگی اینقد که از من بد میگی:/
والا:/
عکس هم خیلی زشته:/ایح:/

چون ک تو با جنبه ای😁
افق اونوره برو محو شو ب عکس توهین نکن😐🔪
جمعه ۷ شهریور ۹۹ , ۱۴:۳۴ نِــرسیاNersia نرگسی(。・ω・。) نرکا (:

میدونی وقتی که خوابی اگه بفهمی که خوابی میتونی کنترش کنی ؟ 

 

 

 

هیچی فقط خواستم بگم رو تواناییات کار کن دفعه دیگه امضا که سخله بوسم میگیری XDD 

0-0 جدااا؟؟؟
یاح یاح فهمیدم چیکار کنم برا خوابای بعدیم( ̄︶ ̄)
XD

الان من نفهمیدم کدوم دوستاتو تو خواب دیده بودی😑

اصلنم به روی خودم نمیارم تا الان بهم نگفته بودی وب داری🙂

هی هی هی

اری تویی؟!😲
جمعی از دوستان بودین😐
اری بازی در اوردم ببخش😂

اری بازی در نیار دیگه :/

اوپای عنتر

 

همون استیکر ایش

باوشه😂
عرریِ عنترتر☺😂
همون استیکر...چیه اسمش؟همون مقدسه😂😂

ینی تو خوابت دقیقا همون اتفاقایی که برا من افتاده برای بقیه دوستاتم افتاده؟😳😐

ها؟نفهمیدم چی منظورته😐😂
تو جز دوستان بودی و همه ی اتفاقا برای تو هم افتاد...فک کنم این جوابته😅🤔

وااای اون مقدسه🤣🤣🤣

 

میگم.. اسماتون اینجا نباید گفته بشه؟😬

😂😂✌
من مشکلی ندارم بگو😉

خب اینجا با کیا آشنا شدی؟😂😑

😎اری من مامان بابا هم دارم😋✋

عنتر😐😐😐😐😐

 

کی هستن؟

عنترترین☺😂
هلیا و آیسا... بااحترام فقط اسمشونو ببر😌😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

A girl's inner whisper

فکرایی دارم هرکدوم میتونن ی چرخدنده بشن برای ب حرکت در اوردن چرخ گردون

Designed By Erfan Powered by Bayan