ی تغییری ک دارم امسال میکنم

سلام:)

راستش من انیمه های زیادی ندیدم بیشتر اونایی هم ک دیدم عاشقانه ان:/ بیشتر تو کار مانگا و مانهوام و البته وبتون *-*

حالا بگم از چرخه ی انیمه دیدنم"-"

عکس ی انیمه رو یجایی میبینم← از گرافیکش خوشم میاد← داستانشو حدس میزنم← شروعش میکنم:/ ← یجوری تا تهشو میبینم:)

خب کلا انیمه دیدنم خیلی مزخرفه همش وسط انیمه ی انیمه دیگ رو هم شروع میکنم و اخرش هیچکدومو تا اخر نمیبینم:/ بعدها توسط یک یا گروهی از دوستان یاد انیمه هایی ک ندیدم میاد تو ذهنم:") و فقط کافیه بگم نصفشو دیدم، همه برمیگردن:

-برو تا تهشو ببین خیلی جالبه*-*

+باشه حتما تمومش میکنم^^ "در صورتی ک داشتم پنج تا انیمه رو باهم میدیدم:/"

بعدش نمیرسم هیچکدومو ببینم دوباره:||| روزای بعد دوستان مجددا بحث اون انیمه رو میکشن وسط:") و منم ک نرفتم تمومش کنم شرمنده وار میگم ندیدمش>< از اون روز دوستام اینقد بهم یاداوری میکنن ک من مجبور میشم برم تمومش کنم:")

چرخه ی شیرینه ن؟(ಥ _ ಥ)

الان دیگ دارم وارد دوره ی جدیدی از سبک انیمه دیدن میشم...سبکی ب اسم سبک عادیییی*^* انیمه هایی ک تعریفشونو شنیدمو میبینم●‿●اینم تغییر در دست تکمیل من:)

اگ انیمه ای تعریف کنین ازش میزارم تولیستم...همین الان فهمیدم ک من نغییر بکن نیستم:/

حالا نظرتون راجع ب یچیز جالبتر چیه؟ اون مانگاها و وبتونایی ک جار میزنم دوست دارم رو هم تاحالا هیچکدومو تموم نکردم:/ خداییش این دیگ تقصیر من نیست ک در دست ترجمه ان:|

بنظرتون مشکل از منه؟ خودم فک میکنم اره:/

کلا خیلی کم پیش میاد ی چیزی رو تا اخرش با خواست خودم تموم کنم، چیزایی هم ک ازشون خوشم نمیاد رو نمیتونم شروع کنم مثلا درس خوندن...خواهشا یکم راهنماییم کنین:)

پ.ن: الان دارم ناکجا اباد موعود رو میبینم^^  و اتک:/ ب همراه فرشتگان مرگ با حضور شهری ک تنها من در ان گم شدم:/ و با هنرمندی ری زیرو:| همچنین در انتظار همکاری با هنر شمشیرزنی انلاین://

پ.ن: یادم رفت از فلسفه ی ران و بی تی اس اپیزود و بنگتن بمب دیدنم بگم:/ اه حیف اون خودش یچیز جدا و ملکوتی بود-_-

پ.ن: من بد قفلی زدم رو دایناناناناناناناعه

پ.ن: نزدیک مدرسه هاییم...خداکنه حداقل نیمه حضوری باشیم دلم برا همون چنتا دوستم تنگ شده ولی اگ بریم مدرسه مطمئنا کرونا میگیرم:")

  • shina .em

احساس میکنم کسی که بهت هی تذکر میده منمXD
خوب نمیری نگاه کنی:/
خوب یه چی رو شروع کن و تا آخرش ببین ایح:/
من که مثل آدم انیمه میبینم:/تو عجیب الخلقه ایXD
خداوکیلی دیگه مانگا و مانهوا و وبتون درست مثل آدم بخون:/
 خوب منم چیزایی که ازشون خوشم نمیاد رو نمیتونم شروع کنم:/
+ناکجا اباد موعود ایح:/میخواستیم مثلا با هم ببینمیش:/هنوز که هنوزه باهات نتونستم انیمه ببینم:/با نصف بچه ها انیمه دیدم با تو نشد:/
+آهههههههههه دینانانانا من روی خوندن کوک کراش زدم:/خییل باحال میخونه اخه:/میدونم از من بعیده ولی خو:/دیناناناناعه فقط اونجاش که جیمینی میخونه عررررررررر جیمین شییییییییی
+منم:")من دیگه نمیتونم خونمون رو تحمل کنم میخوام ببینمت:")ایح:/

😂احساس بجایی عه
هه هه فک کردی هرکسی میتونه با من انیمه ببینه؟😎
حداقل وقتی داری از بچه تعریف میکنی ی لخند عصبی بزن پوکر خالص:/
اخخ من رو استایل هوپ و رپ ته*-*
میدونی من کجا خوندن جیمین رو دوست دارم؟ وقتایی ک تو کنسرتا میخونه😍
عررر..باز خدارو شکر قبل از اینک کرونا اینجا جدی بشه همو دیدیم^^

این یه تغییر توی مسیر درسته!

+دخترم این چه کاریه خب//: از همون اول درست میشستی میدیدی دیگه😂😂😂😂

😂😂😂مادرم طمع میکردم میخواستم بیشتر انیمه ببینم:/🤦‍♀️

سلام بچه هااااااااا

خوبین:))))))))

چه وب باحالی:))))))))

سلام:)
#ذوققق😂

منم کی‌دراما دیدنم دقیقااااا مث توعه ، تا وسطش میبینم

دگ نمیبینم 🙂😂🤨

اگه شهر اشباح ، نامِ تو ، سگ‌های ولگرد بانگو رو ندیدی حتما ببین^^

نههه من یادم رفت کی دراما رو بگم:/
مرسی ک یادم اوردی...تشکرات واسعه😂
فک کنم از تو لیست کی داراماهام فقط پنج شیش تا رو کامل دیدم😐وضعم اورژانسی هم گذشته😑💔
باشه میبینم😂فقط دعا کن از خر تو خر الان انیمه و ران در بیام:)

😂😂

خواهش میشه 

سیم سیم .. =| 

انشاااالله😂🤲🏻 من که اصلا سمتِ ران نمیرم چون میدونم گشادیم میشه تا تهش ببینم 😑

بزرگترین اشتباه زندگیم شروع کردن ران بود🙂نمیتونم حساب کنم تا چندسال نباید لیست جدید بردارم😐...ن میدونی چیه من ک نمیتونم چیز جدیدی رو شروع نکنم پس اینم ول میکنم😂😂

من توی رمان خوندن اینجوریم😐

من مرز مشخصی ندارم میتونم در همه ی زمینه ها این استعدادمو شکوفا کنم😂💪

ای جان 😂✌

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

A girl's inner whisper

فکرایی دارم هرکدوم میتونن ی چرخدنده بشن برای ب حرکت در اوردن چرخ گردون

Designed By Erfan Powered by Bayan