شانس گند من:/

سلام دوباره

همونجور ک میدونین یا نمیدونین امروز کامبک بی تی اس بود*-* و ساعت هشت صبح بود...و منم خیلی باذوق و شوق صبح زود(بقول خودم زودXD)بیدار شدم برا کامبک.عرضم ب حضورتون ک میخواستیم با یکی از دوستان صمیمی ویدیوکال بگیریم واکنش همدیگ رو از کامبک ببینیم:) و خب بدشانسی اول همینجاست:/ نرسیدیم هماهنگ کنیم و این برنامه مون کنسل شد:(

بد شانسی دو:| با اینک میدونستم خواهرم امتحان داره و باید دور لپتاپو نت رو خط بکشم ولی بازم امید داشتم حداقل دو دقیقه از لایو رو با لپتاپ ببینم:/ لپتاپ تنها یاریه ک تو خونه شاهد تلاش های واسع من برای ارمی بودنه:") و خب نتونستم با لپتاپ ببینم...

بدشانسی شماره سه، کلا هفت هشت دقیقه لایو رو دیدم:( نمیدونم چرا اینقد دلم میخواست لایو رو کامل میدیدم اخه منکه نمیفهمم چی میگن=-=)

دینگ دینگ دینگ شماره چهار *مثلا مثل تو بانکا:/* ام وی رو کلا یبار دیدم〒▽〒 و استریم هم نمیتونم بزنم چون نتمون سر امتحان خواهرم جون داد (ಥ _ ಥ) بزارین من برم بخاطر این یکی بمیرم (حالا ن که شماهام جلو منو گرفتین:|)

اصلا میدونین چیه این سینگل انگلیسی همش بخاطر منه:/ من تازه ارمی شدم و همش با خودم غر میزدم سر لیریکا ک چرا یدونه انگلیسی نمیدن بخاطر ما ارمیایی ک کره ای بلد نیستیم... و الان شاهد اولین سینگل انگلیسیه بی تی اس هستیم( ̄︶ ̄)پاقدم منه( ﹁ ﹁ )~

اه راستی بزارید کشف بزرگمو بهتون بگم:/ طی این چندماه ارمی بودن ناچیزم همش فکر میکردم جون اهنگاشونو کره ای میخونن نمیفهمم چی میگن...اما امروز مطمئن شدم انگلیسی هم بخونن مغزم نمیکشه بفهمم:| همین دیگ... یکی از دوستام بهم گفت ک اگ لیریکا رو حفظ کنم و بالاخره میفهممشون:) از همین الان زمان بگیرین تا وقتی من لیریک ی اهنگو کامل حفظ کردم:/ خودتون ب ضریب هوشی همایونیم دست پیدا می کنین:|

پ.ن: بنظرتون یکم خیلی جوگیر نشدم؟ ╭( ̄y▽ ̄) 

پ.ن: ب پاقدم و اینجور چیزا اعتقاد دارین؟ من نمیخوام داشته باشم ولی زندگی همش داره بهم ثابت میکنه😂

  • shina .em

آخ اول تا آخر متنت جر خوردم
یه چی رو نگفتی نتونستی لایو رو ببینی:/
لایو رو من دیدم ولی هیچی نفهمیدم ازش بگذریم نت خیلی خوب بود اصلا:/ینی مثل چی کار میکرد:/هر دو دقیقه یه بار یه صحنه پخش میشد دو باره دو دقیقه بعد:/فقط از اول تا آخر داشتم کامنت میدادم به امید این که بخوننش و خوب نخوندن حتی با اینکه کره ای دادم:/

اصلا ما دو تا امروز تو شانس افتضاحی بودیم:/

تازه از اونور من ذوق مرگ نشدم:/نمیدونم چه مرگم بود بخدا:/ایح:/
چرا باید توی اخرین کامبک ذوق مرگ نشم:/اه خدا:/

اهه اره راست میگی یادم رفت بگم لایو ظهر رو ندیدم:/
😂تو با نتت ابتون تو ی جو نمیره
اوه کره ای بلد بودی؟ منکه در حد الفباشون:")
دقیقا تفاهمات زیبایی داریم ما=_=
حتما ذخیره ی ذوقت دیشب تموم شد:/ دیشب ک فراتر از ذوق مرگم بودی😅

خب تسلیت عرض میکنم مادرجان

منم تا ساعت 12 خونه نبودم عذاب وجدان گرفتم/:

لایوشم ک بیاد از بی تی اس اند آرمی میریزم

خلصه تف به شانس اصن

توقع نداشتم تو هم بدشانس باشی:)
نمیدونم دقت کردی یا ن شانست معمولا تو این جور مواقع و درس پرسیدن شکوفا میشه:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

A girl's inner whisper

فکرایی دارم هرکدوم میتونن ی چرخدنده بشن برای ب حرکت در اوردن چرخ گردون

Designed By Erfan Powered by Bayan